כשבחרת באינפיניטי, בחרת להתחבר לקידמה וחדשנות. בחרת לקבל טיפול בעל אופי שונה וטוב יותר ממה שהכרת. חוויית השירות באינפיניטי היא אישית, מעוררת, ומרגשת - בין אם אתה מאחורי ההגה ובין אם לא.
אנו מגדירים את עצמנו באמצעות התשוקה לעשות את הדברים אחרת. מהרגע שאתה נכנס למרכז השירות של אינפיניטי, תגלה תחושה מיוחדת של אירוח ושירות הטבועה ב-DNA שלנו. כל אחד מהעובדים במרכז אינפיניטי הוא שגריר של המותג. כולנו נחושים להבטיח שכל ביקור שלך יהיה מתגמל וחווייתי ברמה המירבית ביותר.
אחריות
למען השקט הנפשי שלך, מדיניות האחריות המקיפה שלנו מכסה את 3 השנים הראשונות של הבעלות על אינפיניטי או 100,000 ק"מ - הראשון מביניהם בין הדגשים הרבים, האחריות כוללת כיסוי מלא בגין כל פגם בצבע שמקורו בכשל יצרן וחירור של המרכב שמקורו בשיתוך (קורוזיה) - כך שאתה יכול להיות בטוח שהאינפיניטי שלך תיראה תמיד במיטבה.
תפיסת השירות של אינפיניטי, היא אחת המתקדמות בענף הרכב, וכוללת סיוע בדרכים והשלמת הנסיעה. השירות באינפיניטי הוא מקצועי ואישי ובכל שלב נציגינו ישמחו לסייע בכל שלב בדרך
במידה ואתה נמצא הרחק מביתך וזקוק לסיוע, אינך צריך לדאוג - אנחנו כאן לעזרתך זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.במידת הצורך יעמוד לרשותך שירות גרירה ובנוסף נדאג שתגיע ליעדך בביטחה ובזמן. במידת הצורך, יסופק לך רכב חלופי שיעמוד לרשותך על פי דרישות המקרה.
מחלקת השירות רואה את ערך השקיפות כסמן ימני. לכן, במחלקת השירות פיתחנו את אמנת השירות המפרטת את תפיסת עולמינו ואת החבילה השירותית שראינו כחשובה להבטחת המשך ההנאה מהאינפיניטי שלך